Barion Pixel
Oldal kiválasztása

Általános szerződési feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
A webshop működésével, megrendelésfolyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Az alábbi feltételek pontosan tárgyalják a szolgáltató és a megrendelő (vásárló) jogait és kötelességeit.
A szolgáltató fél:
Név: Garai István egyéni vállalkozó, kisadózó
Székhely: 6723 Szeged, Csuka utca 29.
Telefon: +36-30-2997434 E-mail: fuggosegtanacsado@gmail.com

Nyilvántartási száma: 54043556
Adószám: 55375535-1-26
• 1.1. A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Feltételek értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
• 1.2. A jelen Feltételek 2012. november 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Feltételeket. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
• 1.3. Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Feltételekben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.
• 1.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Megvásárolható szolgáltatások köre
• 2.1. A szolgáltatásokra vonatkozóan minden ár, beleértve az akciós árakat is érvényes a visszavonásig.Ha már megrendelte a szolgáltatást, az ár a vásárló számára érvényben marad.
• 2.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását. A szolgáltatások adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
• 2.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
• 3.1. Megrendelés webáruházunkban regisztráció után és regisztráció nélkül is lehetséges.
• 3.2. Regisztrációját egyszerűen, gyorsan, elvégezheti (a lap jobb felső részében található „Jelentkezzen be” nevű blokk, „regisztráció” linkjében), és azonnal vásárolhat a webáruházban.
• 3.3. A lap felső részén található „termékeink” blokkban választhatja ki a megtekinteni, megrendelni kívánt termék csoportot, rá klikkelve megtekintheti az alcsoportokat. Az alcsoport képére vagy nevére klikkelve megtekintheti az alcsoportban található szolgáltatások teljes választékát.
• 3.4. A kiválasztott szolgáltatásra klikkelve, megtekintheti a szolgáltatásleírását, megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget. Ezt követően a „kosárba” nevű ikonra kattintva megrendelheti a szolgáltatást, szolgáltatásokat.
• 3.5. Vásárláskor körültekintően válassza ki a kívánt szolgáltatást, a szolgáltatás leírásoksegítséget nyújtanak a szolgáltatás alaposabb megismerésében, majd a kosár ikonra kattintva bekerül kosarába a megrendelni kívánt tétel. Amennyiben több tételt kíván megrendelni, akkor a kosár tartalmának megjelenését követően térjen vissza a szolgáltatások közé és válasszon további szolgáltatást.
• 3.6. Amikor a szolgáltatás(oka)t kiválasztotta és kosárba helyezte, megjelenik a kosarában lévő szolgáltatások listája, mennyisége és az ára. Ebben az esetben lehetősége van még mennyiséget módosítania vagy törölnie. A folytatás gombbal továbbléphet, majd az e-mail címe megadása után az OK ikonra kattintva kitöltheti a rendeléshez szükséges adatokat.
• 3.7.A szolgáltatásokat előrefizetés segítségével lehet igénybe venni. A fizetési mód (bankkártyás fizetés vagy banki átutalás) kiválasztása után adja meg a szükséges adatokat és a megrendelni ikonra kattintva elküldheti rendelését.

• 3.7.• Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

• 3.8. A megrendelés elküldését követően Ön egy visszaigazoló email-t kap a megrendelés részleteivel. Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül megérkezik a Megrendelőhöz. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, internet-, szerver-, egyéb technikai hiba esetén, vagy egyéb okból, amely a Megrendelő gondatlanságára vezethető vissza.
• 4.1. A beérkező rendeléseket még aznap, de legkésőbb másnap feldolgozzuk és elkezdjük az időpont egyeztetést.
• 4.2. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert valamilyen ellenőrzési körén kívül eső a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje, vagy a kárt elhárítsa, akkor mentesül a kártérítési kötelezettsége alól.

• 5.1. Amennyiben Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon.
• 5.2. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos.
• 5.3. Megrendelő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Feltételekben található elérhetőségeken.
• 5.4. Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
• 5.5.1 Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
• 5.5.2 Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
• Csongrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Telefonszám: +36 52 554-250/118
Fax: +36 62 426-149
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
• Amennyiben a feleknek nem sikerül megegyezniük lehetőség van a nemzetközi vitarendezésre az
• Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformon keresztül :
• http://ec.europa.eu/consumers/odr/
• vagy e-mail segítségével onlinevita@bkik.hu
• Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

Panaszkezelés rendje
• 6.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
• 6.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
• 6.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.